Translate

niedziela, 9 marca 2014

To,ja.

Niestety nadal na tablecie, ale na szczęście już w domu, wieczorem zajmę się edycją moich notek. Generalnie nie ma tu nic o mnie, po za krótkim przedstawieniem, więc postanowiłam wrócić do przeszłości, mówią że powinno żyć się teraźniejszością, i myśleć o przyszłości, ale czasami warto wracać do wspomnień, no właśnie CZASAMI.:)
No tak, życie to zdecydowanie nie jest kolorowa bajka,niestety.Dzisiaj trochę sprzątałam w kartonie, są tam zdjęcia jakieś moje rysunki i inne pierdoły.W ręce wpadł mi album ze zdjęciami z podstawówki.Nie lubiłam tamtego czasu,może klasy 1-3 nie były takie straszne, wszyscy byli dzieciakami, i ważne było to jakie masz kredki a nie to jaki jesteś, jak wyglądasz.Ech....im dalej tym gorzej. Generalnie zacznę od tego, że od kiedy sięgam pamięcią byłam bardziej chłopcem,dogadywałam się lepiej z chłopakami,lubiłam gry komputerowe, no i oczywiście żużel.Więc zdaniem wielu, już wtedy byłam inna.Nie było łatwo, wszystkie dziewczyny trzymały się razem, a chłopacy w tamtym wieku na widok dziewczyn uciekali, no niestety. Właściwie wszystko było przeciwko mnie, zaczynając od wyglądu brnąc przez zainteresowania itp.Z perspektywy czasu wiem że nie warto, ale kiedyś nie potrafiłam się obronić.Dlatego też współczuję dzieciakom dzisiaj, kiedy miernikiem jest wygląd,pieniądze,telefon.Mi strasznie trudno było obronić się przed natarczywymi dziewczynami, które mnie obgadywały tylko dlatego że byłam grubsza? A po za tym, też trochę próbowałam sie odnaleźć, jeżdżąc do galerii po jakieś ubrania, kupując płyty, biżuterie itp. Dzisiaj nigdy bym tak nie postąpiła, nigdy nie próbowałabym przypasować się do innych.Ja mogłam kupować sobie jakieś drobiazgi i inne pierdoły, ale dzisiaj jestem świadoma że wiele dzieci nie może sobie pozwolić na głupią paczkę żelek. Nie wyobrażalne jest to, że miernikiem wartości człowieka są pieniądze. Śmieszniejsze jednak jest to, że ludzie niby cenią sobie takie wartości jak szczerość,lojalność,przyjaźń, ale patrząc prawdzie w oczy nikt nie podszedł by do osoby biednej, która wygląd "inaczej" niż my. Pomijając fakt wszystkich askowych fejmów, piszących, że wszystkie dziewczyny są piękne.Pisze do wszystkich, którzy czują się inni, odepchnięci przez rówieśników, rodzinę.Posłuchajcie nie warto się zmieniać,z biegiem czasu sami docenicie waszą wartość i powiecie sobie w głębi, że dobrze zrobiliście. Jeśli wasze grono nie akceptuje tego jacy jesteście, nie powinniście tracić wszystkich waszych walorów, które macie, wręcz przeciwnie, powinniście wtedy stawac się jeszcze mocniejsi w tym co robicie, aby pokazać im, że są nudni i jednakowi a wy będziecie mogli w przyszłości szczycić się tym kim jesteście, jacy jesteście, no i oczywiście jakich macie wspaniałych znajomych, takich którzy was akceptują, którzy was zrozumieją. Przyjaźń jest na prawdę bardzo ważna w naszym życiu. Możemy pokłócić się z rodzicami, wtedy znajdujemy wsparcie w przyjacielu, kiedy nasze sprawy uczuciowe nie idą po naszej myśli, znajdujemy wsparcie w przyjacielu. Nie warto się zmieniać, lepiej przetrwać i cieszyć się wspaniała przyjaźnią, w której nie będziemy musieli się męczyć. Poznajcie, więc swoją wartość, i bądźcie sobą.
WIOSNA WIOSNA!
W końcu pierwszy ciepły wiosenny spacer, niestety o kulach.Świetna pogoda, super humory, i o to chodzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz