Translate

piątek, 21 lutego 2014

WITAM ♥

Witam wszystkich którzy rozpoczęli czytanie mojego bloga :)
Na początku chce powiedzieć że bloga chciałam pisać od kiedy skończyłam 5lat a teraz zainspirował mnie Maks Rutkowski który prowadzi swojego bloga w bardzo interesujący sposób.Chce aby moja strona była równie życiowa i ciekawa, ponieważ nie widzę sensu w tworzeniu kolejnego bloga o modzie jeśli nie mam o tym pojęcia, więc może uda mi się przekazać wam coś ciekawego z mojego życia :3
Teraz trochę o mnie mam na imię Sandra jestem z Grudziądza mam 16 lat głownie interesuję się żużlem, sportem oraz muzyką.
Moja nazwa zainspirowana została bajką która oglądałam kiedy byłam mała mianowicie "LOU" czyli zwariowanej blond dziewczynki która miała bardzo śmieszne i małe oczy jak ja :D
No tak "życiowy blog" a ja nie wiem o czym pisać :X mam nadzieje że jeśli tylko zdobędę jakąkolwiek liczbę czytelników będzie pisało mi się o wiele łatwiej w tym momencie mam wiele do napisania ale po co pisać jeśli nie ma się do kogo :)

1 komentarz:

  1. No to jestem pierwsza :)
    Przeczytałam wstęp. Czuję się po nim całkiem zaciekawiona, zwłaszcza, że sama oglądałam LOU w dzieciństwie i - nie ukrywam - czasami przydałoby się chociaż w pewnym stopniu wrócić do tych czasów. :')
    Na razie ciężko wypowiedzieć mi się dłużej, np. na temat twojego stylu pisania czy sposobu, w jaki przedstawiasz nam nowe tematy, no ale to chyba się zmieni po przeczytaniu jakiejś "normalnek" notki :)
    Jednak pierwsze wrażenie wywierasz urocze i pozytywne, i o ile nie zrobisz nic głupiego, tak powinno pozostać.
    Nie zmieniaj nazwy przenigdy, bo jest świetna. Prosta i łatwa do skojarzenia. Znaczy, dla jasności, chodzi mi o "LookingLou", a nie o adres bloga :D
    To na razie tyle, idę na następny wpis.
    Indżoję.
    - Dzidka

    OdpowiedzUsuń