Translate

poniedziałek, 24 lutego 2014

Kiepsko to widzę...

Hej! :3
Rozpoczął się nowy tydzień, dopiero poniedziałek a ja już nie mogę sobie wyobrazić jak wstać jutro na 8 do szkoły :(
Na samym początku chce wam coś wyjaśnić, ponieważ dużo osób "przyczepiło" się do mojej 3 notki, a głównie do tego że mało napisałam o tolerancji na temat orientacji seksualnej, chce wyjaśnić iż to mój blog i będę tu głównie pisała jakie jest moje zdanie, więc nie chce popierać tego jakimiś medialnymi przekłamaniami, czy statystykami. :)
Ech, dlaczego zawsze kiedy mam najwięcej do roboty nic mi się nie chce i zasypiam na stojąco, czyli kolejny dzień z cyklu- gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce, no ale niestety jakoś trzeba sobie radzić, a oczywiście wszystko jest lepsze niż nauka, dlatego też ja jestem tutaj :3 Kilka osób chciało abym opisała krótko osoby o których pisze, więc postanowiłam, że to własnie będzie temat mojej kolejnej notki, wtedy pisząc o spędzonym dniu z moimi znajomymi nie będę musiała wtykać tam zbędnych, i wyprowadzających z głównego wątku opisów.
Dawid to mój chłopak już od ponad 2 lat :3 znamy się już od gimnazjum, aktualnie jesteśmy razem w klasie. W swoim domu trzyma dinozaura ma na imię Dorian, i jest iguaną. Jest mistrzem w CODa w wolnych chwilach często gra, a wieczory spędza na siłowni, taki z niego paker. Jeśli chodzi o żarty to jest na prawdę świetną osobą, aby się z nim pośmiać, czasami też z niego. Kiedyś był takim małym kochanym grubaskiem jak ja hahah więc razem dbamy o swoją masę :3

Czarek to mój przyjaciel w dodatku taki najlepszy pod słońcem, przyjaźnimy się od około drugiej gimnazjum więc już prawie ponad 3 lata.Jest malutki, chociaż wyższy ode mnie o 10 cm, ale i tak zawsze będę go pamiętała jako takiego maluszka z gimnazjum. Jest strasznie chudziutki a ciągle się śmieje, że jest gruby, bardzo dużo je a nie może przytyć, zero masy nie to co ja i Dawid.Jest bardzo optymistycznie nastawiony do życia, ciągle się śmieje, ogólnie zaraża uśmiechem :3
No zobaczcie jaka sierotka :3


Julka moja żużlistka najlepsza. Tak jak ja interesuje się żużlem. Taka chudzinka, ma zawsze pełno energii, tańczy,biega, wszystko. Znamy się od gimnazjum, ale zaprzyjaźniłyśmy się dopiero w liceum, jesteśmy razem w klasie, siedzimy nawet razem na biologi i wtedy mamy sobie milion spraw do powiedzenia. Zawsze razem znajdziemy powód do śmiechu, dlatego często się śmiejemy. No i oczywiście najlepsza partnerka na żużel, ona krzyczy za nas dwie :3

Tak oto przedstawia się trójka moich najbliższych znajomych, to co uznałam za stosowne o nich napisałam, proszę wiec nie dopytujcie o nic więcej, to jest mój blog i to ja będę ustalała co należy do sfery prywatnej a czym mogę podzielić się z wami.Kolejna notka może być dopiero w czwartek, bo ten tydzień to wielki misz-masz, a jeśli chodzi o to zamieszanie to właśnie powinnam się uczyć, no więc trzymajcie ze mnie kciuki :)















2 komentarze:

  1. Przystojnego masz przyjaciela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu mam wrazenie ze on to napisal taki maly narcyz hahaha :D do wziecia ;)

    OdpowiedzUsuń